dövdövdöv. det är så välsignat synd om mig.

sitter i skolan med öronproppar och hörselskydds. så hör inte ett piss.
fast det är ju iofs det som är meningen. men drygt är det.
har suttit och skärt frukt med enarmadegerry! :D hahahahah! DAGENS! :D
känner mig dock lite ensam eftersom jag inte hör vad folk pratar om.
och jag får inte prata heller. det suger ganska så brutalt.

Det är det jag alltid har sagt. jag är hellre blind än döv, faktiskt!
utan att få snacka skit med folk och utan musik, då dör jag! :o

Nu ska jag äta fruktsallad och glass. och vara tyst i min ensamhet.
STACKARS MIG!

Kommentarer
Postat av: rullstolsburnaamandaaaaa

2010-05-19 @ 20:33:21
URL: http://påhjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0