blä

jag vill ungefär be varenda människa att dra åt helvete idag! men det kan man ju inte göra. det vore oartigt och folk skulle tycka att jag var dåligt uppfostrad. men det är jag ju inte. därför håller jag käften. jag överdrev brutalt mycket när jag sa att jag ville be varenda människa. men många. vissa vill jag ha brevid mig varenda sekund. men det kan man ju inte be om. det vore egoistiskt. och är man egoist så är man dåligt uppfostrad, och det är jag ju inte. jag har faktiskt lärt mig lite vett och etikett under åren som gått. man ska inte kräva saker, inte vara otrevlig, inte klaga... man ska absolut inte klaga. sen ska man vara glad och må bra.. annars klagar man, och det ska man inte göra. det är dumt att må dåligt. man väljer hur man mår brukar min mamma säga till mig. är inte övertygad om att jag håller med. är däremot övertygad om att jag inte håller med. man kan inte alltid bestämma hur allt ska vara. man får tröttna och bli emo och tönt och grinig och ledsen. man måste inte alltid orka. man får ge upp lite inombords ett tag. sen kan man ta tag i allt och lösa det. men man måste få gå ner sig ett tag.

jag har ingen aning om varför jag skriver. jag brukar få höra att ingen vill läsa om folk som bara klagar.. men samtidigt så har jag ju inte bett någon läsa min blogg. jag måste få klaga ibland. måste få ge upp en stund och bara jkflhnbjköfngdkjbndjkg ungefär.

jag är bra uppfostrad!

Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Amunoooo..

Ska du åka på Johannas sista uppvisning på torsdag.. Vi ska åka då.. Hoppas du mår bättre idag och att du får en bra dag.. pussen och kramen Mamma Stina

2010-05-04 @ 07:40:32
Postat av: amandaaaa

nej, jag ska iväg med skolan, så det går inte. :/

2010-05-04 @ 10:04:16
URL: http://fisgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0