vitalograph

sitter och pratar med söthampus sötmamma. idag har hon vart på intervju på samma ställe som jag ska till, så jag har ungefär tusen frågor. :) Men Katarina, som jag ska prata med, hade vart jättetrevlig iaf, så det känns ju tur. :) är typ askalasnervös inför intervjun, men jag fortsätter intala mig själv att det kommer gå bra. (:

sov typ två och en halv minut inatt, så stannade hemma från praktiken idag.
imorgon är sista dagen. sorgligt.. Men som tur är så kommer jag ju träffa alla
kursdeltager varje dag när jag är i skolan så. (:

nu ska jag lägga mig och kolla på film och försöka på stopp på min hosta.
var förresten till vårdecentralen igår igen. Har förmodligen astma.
Fick köpa någon blåsgrej på apoteket som jag ska använda nu i en vecka.
Får vell se vad som händer efter det. insåg precis att jag redan hunnit tappa
bort vitalographen. (blåsgrejen) TYPISKT! haha. eller så är jag världens
sämsta letare eftersom jag hade den imorse. nåväl. tyst med er och mig.

byeee


såhär set min vitalograph ut, om ni undrade. ;) det är ful och jobbig.

över och ut.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Håller verkligen tummarna att du får jobbet!!...astma e inte kul att ha...men med bricanyl så brukar de funka bra!!

2010-03-04 @ 18:29:24
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0