soooool!

igår ringde min mamma mig från egypten. hon åkte dit förra tisdagen och kommer hem inatt. är så grymt avundsjuk! dom hade hur varmt och skönt som hellst. och här regnar det som fan. :/ fusk!
pappa ska också till egypten någon gång. jag ska vara kattvakt en vecka, men han verkar ändå inte tycka att det är viktigt att berätta för mig när han ska åka, för jag har inte hört ett ljud om något datum? hm..

slutar halv tolv imorgon, på torsdag ska jag vara i sthlm hela dagen och på fredag slutar jag halv tolv igen. verkligen en skön vecka! nästa vecka går vi ju bara måndag tisdag onsdag och halva torsdagen, sen är det påsklov! efterlängtat är det. (:

nu ska jag gå till hemköp och sen kommer nog sofie och jenny snart. (:
ha det så bra vettja. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0