söndagsmys

imorse vaknade thindra klockan sju! :o var galet trött.. :p
vi käkade frukost och kollade på madicken (som vanligt).

nu sitter vi hos anita och jag dricker kaffe och thindra målar. :)
thindras pappa kom nyss hit, så hon ska följa med honom hem sen.
jag och anna ska snart iväg och handla en blomma till mormor för hon fyller år idag. (: det är toppen att vara vän med en kusin, för då kan man köpa presenter till släkten ihop. :D awesome. mormor fyller nog 64 om jag får gissa lite. :p tjejen med koll, som vanligt.

nej, nu ska jag dricka mitt kaffe och sätta mig i solen. :D underbart!
vädret är gudomligt idag igen. :D

ha en underbar söndag allihoppa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0