kkärlek

jag tycker så sjukt mycket om dig. men jag vet inte hur man ska vara liksom. jag kan inte såntdär. jag önskar att jag visste hur man gjorde. jag vill gå fram och säga tjena! jag tänkte att vi skulle bli ihopp och ba umgås litegrann. se på en film och kramas. kanske en puss. och du kan klia mig på armen sådär så jag får fjärilar i magen och hejsanhoppsan. jag vet ju hur bra du är på att kramas. hur varm din famn är och hur mysigt allt är om du är i närheten. jag vet hur vackert ditt leende är. hur mycket jag smälter när jag ser det och känner att wuho. det där leendet borde tillhöra mig. för att inte tala om dom där ögonen. ögon som ingen annan. som liksom borrar sig innanför på något vis. på något bra vis. jag vet inte. det är bara svammel kanske. men det är du som får mig sådär knäpp och borta i huvet. du brukar alltid säga att jag är galen. det är ju du som får mig galen. utan dig är jag inte crazy. då är jag bara. och du borde vara här inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0