HAPPPPPPPY!

hahahha. har inte vart på såhär bra humör på vääääldigt länge!!! :D TACK KATTEN! :D
hahahhhaahahha. har pratat fett mycket minnen! :D kiosken, eskilstuna, blowskap, lindemarken, eskilstuna igen och igen och igen, kiosken igen, cykeln osv osv osv. dör av skratt!!!! :D hahahhaa. shit vilket underbart humör jag är på!!! :D hahaha.

ringde nyss pricken och ville att han skulle vara glad med mig, men då störde jag nog så jag började asgarva åt det och sen la vi på. och så skrattade jag ihjäl! :D hahahah. sen pratar jag med KraiTos också! :D världens bästa kille som bor i frankrike! :D hahahha. allt är AWESOME!!!!!! :D

tänkte bara säga att jag lever min dröm. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0