badanka

imorgon kommer thindra till mig igen. stannar enda till söndag. (:
ska låna robin hood av matte, så det ska vi se i helgen.  (:
sen ska vi självklart dricka kaffe hos mathilda. och så får thindra bada där.
JAG FÅR INTE GLÖMMA BADANKORNA DÅ!!!
jag har ju inget badkar hemma, och mathilda har inga badankor. 1+1 lixom.

ska snart ringa min pappa och se om jag får sova hos honom.
jag vet hur mycket han hatar att jag alltid är där, men det kan inte hjälpas.
snart är det slut på alla övernattningar där iaf. :)

helgen kommer gå jättefort, som vanligt när jag har thindra här. (:
och sen på måndag. barapapapaaaam!! då äre arbetsintervju som gäller.
synd nog får man inte veta direkt hur det har gått, utan dom hör av sig senare.
jag vill ju ha ett svar på en gång verkligen. ;o DIREKT!! INTE VÄNTA!!! haha ;)

idag har jag även hunnit med att träffa min bästa kusin, anna, och hennes fina bebis. (: bebis växer och växer och hon har till och med börjat äta GRÖT! :o hur galet är inte det? :p hon är ju så liten så liten. (: aaaw. :')

men nu har jag inte tid med er. (; pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0