arbetsintervjun?

insåg precis att jag inte berättat om hur det gick i måndags på min arbetsintervju?! :o galet. iaf så kändes det som att det gick bra. Tjejen som intervjuade mig skulle prata med mina referenser och sen skulle hon kontakta mig. och om mina referenser har sagt bra saker om mig, så ska jag få träffa några potentiella brukare och se om jag passar med någon av dom.

jag hoppas att dom ringer mig imorgon och ger mig tider för att träffa brukare. ;)
vore verkligen hur underbart som hellst om jag kunde få det här jobbet.
och för er som inte vet vad det är för jobb ens, så är det som personlig assistent i eskilstuna. (; wuho. Som jag sa till Malin idag; jag är glad att jag har växt upp i fellingsbro, men man kan det här nu. Det här är inget ställe man utvecklas på..

nu ska jag kolla på 70's show.
imorgon är det drama, teckenspråk och skapande i skolan. (:
öppen scen också. det betyder att vem som hellst får uppträda på något sett. (:
brukar vara trevligt att titta på. (:

puss och kram och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0