vilken oturs dag!

dagen började med att jag försov mig 10 minuter vilket gjorde mig väldigt stressad. skulle hur som helst skynda mig att skära bröd som jag kunde ta med mig till jobbet imorse.. så långt allt bra. när jag skärt mitt bröd så tappar jag kniven och eftersom jag är så inteligent så bestämer jag mig för att fånga kniven så den inte ramlar på golvet. får tag på kniven men det glider ur min hand vilket resulterar i ett monster skärsår. heja?!

när jag kom till jobbet så tar jag en kopp kaffe och tar en enorm klunk vilket resulterar i en uppbränd tunga och hals. åh, underbart!

när jag jobbat typ två timmar fick jag sjukt ont i foten vid mitt sår som är äckligt och jag vet inte vad jag har gjort för att få det. men iaf. fick sjukt ont och kollade ner på min strumpa och tada! mitt äckel sår har varat igenom en steril kompress ett lager plåster tejp och min strumpa! usch. äckligt verkligen.

så har gått och haltat hela dagen idag typ.
nu är jag hemma och kollar på tyra banks show! Damn she's hoooottttt! hah.

hoppas på lite mys med sofie idag!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0