sommarlistan!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Festival! Eller på en uteservering med mina vänner! <3

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Sitter ute i solen hela dagen med vänner och en kopp kaffe. På kvällen blir det att festa utomhus. älskar sommarnätter!

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- kyckling, såklart! love it. Majs går också bra. :)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- ojdå. Förmodligen blir det inte så mycket semester i sommar, tyvärr. Men jag ska iaf ta mig tid att festa ordentligt! Sen någon resa vore ju inte fel. Något ska iaf styras.

5. Dina bästa sommarfärger?
- Aprikos, rosa, röd, blå, grön, vit och orange! Svart är big nono.  

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Oavsett vad det är för väder så är svenskar EXPERTER på att klaga på det! Det är för varmt, för kallt, för regnigt, för soligt, för mycket mygg osvosvosv. Sen husvagns semester. Personligen tycker jag att det är översktattat men mååånga verkar gilla det! Ge mig ett hotellrum i stockholmcity i sommar!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Skolavslutningarna hemma hos mormor och morfar! Varenda skolavslutning har firats där sen mannaminne. underbart! Glass och jordgubbar. Sen såklart alla husvagns semestrar med Fam. Stenman!  

8. Havet, sjön eller poolen?
- Jag är rädd för fiskar, så hav och sjö går fetbort! OM jag ska bada ska det vara i en pool, annars får det fan vara.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Twister en riktigt jävla varm sommardag. muuums!

10. Vart går din drömsemester?
- Drömresemålet är ju såklart Jamaica.. Men en stuga på västkusten i några veckor skulle heller inte göra mig något. Vart som hellst sålänge jag slipper tält eller husvagn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0