muu?

har firat jennys student heeela dagen lång idag! väldigt mysigt!
när vi var hos jennys mamma så var jag inne i deras ladugård och hälsade på KOSSORNA!!!! awiiie! var typ asrädd men det var ändå mys. :D kalvarna snuttade på min klänning och på min rumpa. :( haha. lite äckligt kan man tycka. :D

nu ska jag alldeles snart byta om och sen gå till Anita och hämta THINDRAAAA!!! har saknat lilltjejen massor. :( går så lång tid mellan gångerna jag har henne nu.. men ikväll ska vi ha myskväll. :) Så det så!

sen kanske vi går förbi min faster och hälsar på pappas kusin och hans son som har kommit hit från finland för att hälsa på några dagar. (: spännande!

men ha en bra kväll, och grattis alla studenter. (: pss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0