massor med mys!

dagen började med ett möte.. känns som att allt i mitt liv består av möten och remisser. bläää! Folk har fan fått magsår av mindre vill jag lova.

efter det åkte jag iaf till vedevåg!!! :D Var där en liten stund bara innan vi bestämde oss för att åka till örebro. (: hur mysigt som hellst! när vi kom tillbaka till vedevåg så åt vi hemmagjord pizza och mös en stund. :) sen blev det film. en väldigt dålig film.. haha. Typ Har du hört rycktet om Morgans? eller vad den hette. Rekomenderas inte! Tack för en supermysig dag Johanna och Askar! tycker väldigt mycket om er! <3

nu sitter jag hemma bara.. ska nog se på en film snart..
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0