imorgon kommer jag att väcka tuppen.

ska hoppa in i en dusch nu, sen är det dags att sussa.
imorgon ringer alarmet klockan sex och då är det bara att masa sig upp. (:
ska gå intro imorgon på mitt gamla jobb, men på en ny avdelning. (:
Det ser jag fram emot. kommer ju att bli hur bra som hellst, såklart!

Och det är många som undrat vad som hände med eskilstuna..
Det är nämligen så att min brukare som jag skulle jobba hos har gått bort..
Jätte tråkigt för jag trivdes verkligen bra där.. Men det är livets cirkelt såklart.
Ingenting som någon av oss kan påverka.. tyvärr!

Så nu ska jag vara lite timvikarie på samma ställe där jag jobbat förut.

Dagen idag har spenderats med Big hiphop mama, christoffer och henrik! (:
Vi har käkat pizza, kollat på fotboll, ätit jordgubbar och glass och skrattat!
haha. Det har vart välidgt låg humor idag och vi har skrattat åt typ allt?! hah!

Nej, nu måste jag göra mig iordning för sängen.
Sov så gott med er. (: puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0