flygspindel + kompis!

igår så såg jag två monsterspindlar i lägenheten. jag grät och dödade dom. jag var så fruktansvärt rädd. dom var så stora och farliga. sen hade jag även en läskig nattfjäril som sällskap när jag skulle sova. för att inte tala om alla mygg. 

imorse när jag skulle gå på toaletten så öppnade jag dörren försiktigt eftersom jag hade mosat en av spindlarna i dörren. när jag får upp dörren ser jag till min stora fasa en FLYGSPINDEL! hjälp. Dom är dom absolut värsta. en spindel som är stor och har äckliga långa ben och som dessutom flyger? Nej fyfan! 

mamma kom i alla fall hem och räddade mig från alla djur! TACK<3 
sen följde jag med hem till henne och solade lite. tog precis en lite paus,
men ska snart sätta mig  i solen och pressa igen. (: 

ha en bra dag i solen gott folk! 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0