tre år?

jag kan inte förstå att... att du inte finns här.  tre år.. tre jävla år? det kan inte mätas i tid. du är så jävla mycket här samtidigt som du är ljusår borta. det går inte ihop. jag kommer aldrig förstå varför det blev just du. varför det var din tur redan.. men den här världen förtjänade inte dig. du var för bra för det här. Gud ville ha tillbaka sin vackraste ängel. men jag saknar dig. jävlar vad jag saknar dig. mer än vad ord någonsin kan beskriva.

jag har hört om en stad ovan molnen.
jag har hört om dess solljusa stränder.
och en gång, tänk en gång ska vi alla finnas där.
våran kärlek skall alltid leva kvar i evig tid.
älskade vännen, vila i frid.


Du kommer alltid vara min nummer ett.
/ Smulan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0