thindragull!

både i måndags och tisdags har jag vart så trött så jag har gått och lagt mig samtidigt som thindra. sen blivit väckt av henne morgonen efter.. vilket betyder att jag inte har vart ensam en enda sekund sen hon kom till mig. idag klev hon till och med in i badrummet när jag stog i duschen. vi sover brevid varandra under samma täcke också. nu sover hon, och jag är vaken. och fyfan vad tråkigt det är att vara ensam nu. vill ju typ väcka henne så hon kan berätta roliga saker och krama lite på mig och vara almänt asgullig som hon alltid är. men det kan jag ju inte göra.. man får inte vecka små barn mitt i natten. det går inte för sig. jag längtar tills vi vaknar imorgon så vi kan mysa lite. (: <3

det är verkligen tur att thindra har vart hos mig dom här dagarna för jag har liksom inte tid att tänka på allt det där negativa när hon är med mig. och hon får mig så fruktansvärt glad! älskade älskade unge! <3

nej, nu går jag och lägger mig innan jag dör av tristess.
ska ju trotsallt upp klockan sex imorgon också. jobba jobba jobba.
och thindra ska ha en heldag med sin farfar. (: hoppas på fint väder så dom kan
åka iväg och bada eller något annat roligt. :)

ska träffa Anna imorgon också! var sjukt länge sen så nu är det dags!
sov så gott. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: edit

hör av dig när du har lust att ses eller bara prata lite på tlf eller vad som helst! Tänker på dig gumman<3

2010-07-29 @ 15:50:59
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0