Tackar Gud för att han skapade mannen!

jag har sagt ungefär en miljon gånger att man inte behöver en karl.
jag har ångrat mig. hur skulle jag klara mitt liv utan karlar?

för en timme sen såg jag det vidrigaste jävla djuret i världshistorien.
och denna vidriga äckliga snuskiga skapelse var HEMMA HOS MIG!!!!
jag slog den två gånger det hårdaste jag kunde..
och vad hände? INGENTING! den var fan odödlig.
dessutom lät den som en hel jävla dammsugare.

jag fick panikångestattack och ringde till min kära vän och granne, Sara!
hon skrattade och jag blev rasande på henne. sen blev jag glad.
hon tvingade nämligen hit jesper så han kunde döda odjuret åt mig.
dom två kom hit som två räddande änglar.
jag och sara skrek som två små barn när odjuret flög runt här inne.
vi låste in oss på toaletten medans jesper jagade honom överallt.

efter minst en halvtimmes jakt så lyckades jesper slå ihjäl den.
den ser ut som en krigszon här inne efter den galna fighten.

jag har helt klart ångrat mig. JAG BEHÖVER KARLAR!
pappa är en världsmästare på att rädda mig från läskiga djur.
ja, tacka gud för männen alltså. utan Er vore jag förlorad.

Tack och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0