oj oj oj.

vilken dag, va? 
har vart på sjukhuset, och det gick skitbra!
sen har jag vart i arboga och lämnat in mitt hyreskontrakt. yeeey!
när jag kom hem sov jag en lite stund, sen kom big hem till mig. (:
jag, big och chris gick till affärn och handlade lite mat sen drog jag och big hem till mamma och dumpade alla övernattningsaker här. jag ska nämligen bo här nu i två veckor medans dom är på öland. (:

sen åkte vi till bigs mormor och morfar och lånade deras bil så vi kunde åka och bada i högsjön med chris också. (: låg och plaska där i typ två timmar. blev endel skratt och kallsupar. haha. idioter<3

nu sitter vi hos mamma igen och ska väl snart äta lite sallad. mums! :D

flyttar förresten till frövi på fredag. ;) yehaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0