o helga natt

åh. vad det är härligt med liv! jag har precis listat ut att den obeskrivliga smärtan och knastret i mitt öra är öronkatarr! HEJA!!!! livets liv! man måste ju bara älska det? jag bara älskar det. precis som man måste göra.

imorgon åker thindra hem till sin mormor också. hur ska jag klara mig utan pyret
nu då? kommer ju gå sönder litegrann.

får se om det kanske blir en tripp upp till linde imorgon.
den som lever får se, brukar man ju säga. ehehehhe.

och vad fan ska jag göra hela helgen?

jag tänkte på måndagen
att jag skulle på tisdagen
gå till dig på onsdagen
fråga dig på torsdagen
om du ville på fredagen
komma till mig på lördagen
och dricka kaffe på söndagen


god jävla nattjävel! ehehehehehehheeh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0