jo men visst!

ska göra mig iordning för att gå och möta sofie och jenny! jag älskar er! <3
ska umgås med dom en stund, sen ska jag till fellingsbro.
ska bo i mammas hus hela den här veckan eftersom jag jobbar varje dag.
Min supergulliga (hm.....) "lillebror" ska också vara hos mamma den här veckan. (: haha. nejdå. han är faktiskt super gullig. :)  ska bli intressant att se hur många gånger vi dödar varandra under veckan. (: speciellt med tanke på att han ska ha massa kompisar där sen ska dom sitta och svettas och spela dator 24/7 i vardagsrummet. Som sagt.. Det ska bli mycket intressant att se hur detta slutar. ;)

Idag har vi gjort iordning i lägenheten. nu är det bara lite småplock kvar. (:
Pappa, Brita, Johanna och Askar har vart här idag och hjälpt mig. (: Tack!

nej. nu ska jag kila iväg..
ha det bra vettja. puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0