jag önskar att jag var en sån som inte tänkte alls.

idag har jag som sagt umgåtts med min underbara världsbästa storebror.
vi har mest snackat massa skit, dansat, sjungit, hängt på youtube och skrattat!
haha. det är helt seriöst den roligaste människan jag känner. Love you broooo!

nu sitter jag ensam i lägenheten och liksom går sönder lite hela tiden.
ska typ ta mig en kvälls cigg, ett glas nyponsoppa och en sömntablett.
det vore ju sannerligen trevligt att få sova inatt..
ska fan stänga av telefonen också så ingen väcker mig imorgon.

kul jävla jul att jag har ett getingbo och ett fågelbo precis brevid min balkong.
jag orkar typ inte liksom och bryter ihop och dör för minsta lilla motgång.
Jag undrar verkligen om det här är värt det. jag hoppas det.
men jag orkar inte prova så länge till om det ska fortsätta såhär..

nåväl. vad ska man göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0