yeeey!

klickade precis hem två småkompisar. (: köpte ju min första igår, och jag älskar den av hela mitt hjärta. (: Så jag var tvungen att ha fler. Blev två till till att börja med.. Dom kostar ju som sagt 900 kronor styck.. Men det är sååå värt. Får ju min blogglön på fredag, så då köper jag nog några till. ;)



jätte fina småkompisar! :D Man får slumpvalda när man beställer från
internet. :o jag hoppas på en randig och en med hjärtan. (:


Nu ska jag röka innan sociologin börjar.
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Jonna

vad är det för nåt? :P



Och hur FAN får man blogglön, det är många som har det och så sitter jag med noll inkomst. :P TELL ME!! ;)

kram. :)

2010-01-19 @ 22:42:48
URL: http://septemberjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0