sådär ja!

nu är jag tillbaka efter solningen. (: daaamn vad skönt det var alltså! :D
ääääälskar värme fan. ;) gudomligt. Sen blir man ju brun oxå. toppen.
känner mig så sjukt blek nu när det är vinter.. :o

när jag kom hem kollade jag posten och såg att jag hade fått mina 100 bilder
som jag framkallade nu i helgen. och det bästa av allt var att det var heeelt
gratis. ;) Me like!! :D *heja fattig student* haha.
ska iaf lägga mig i sängen, sätta igång spotify och kolla igenom alla bilder nu. (:

sen ska jag ringa min fina faster och se om hon har lust att bjuda på kaffe. (:
Hoppas hoppas alltså! (:

har haft en sjuukt rolig dag i skolan idag. haha! skrattade sönder hela tiden typ!
Speciellt när Markus berättade om sin bröstfobi! :D hahaha. Han är så söt! :D

GLÖM INTE MIN FRÅGESTUND SOM FORTFARANDE ÄR IGÅNG! :D

Nej, nu äre dax att se på korten.
Later bitches. ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okey, ja man kunde ju ha hafft längre lov^^

Jo de hoppas jag me att allt finns kvar eller att man kan rädda allt på den. =)

2010-01-12 @ 17:05:32
URL: http://rallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0