pust!!!

har suttit i flera timmar nu och kollat på alla mina kort på datorn. har flera tuusen gamla bilder verkligen. pust! har iaf framkallat 99 bilder som jag ska annvända till scrapbookingen, som jag måste sätta igång med snart. :) Man fick framkalla 100 bilder gratis, men jag kunde inte hitta ett till som jag ville ha. :p haha. galet!

Sen har jag precis designat en kalender oxå. (: superfin blev den! Längtar tills allt kommer på posten om några dagar. (: wiie.

insåg precis hur mycket klockan var, så nu ska jag ta en alvedon och sova!
är galet trött! ;o

Men puss på er, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sov gott! =D

2010-01-10 @ 08:36:26
URL: http://mischomascho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0