mysmysmys

igår kväll satt jag, sofie och biggie och hade tråkigt. så vi hoppade in i bilen och impulsade iväg till eskilstuna för att överraska prinswilly och prinshampus. (: det tog nästan två timmar för oss att åka sex mil! :D hahah! Jag som kände mig ganska säker på vägarna i eskilstuna.. men icke.. :p ringde iaf hampus när vi stog utanför porten och sa att natalie stog utanför och var tvungen att bajsa! :D förlåt nattisbaby. :p så han kom ner och öppna och blev ganska så förvånad över att se oss tre tryckta mot porten. :p var där typ en och en halv timme sen åkte vi hem igen. :D Mysigt att träffa pojkarna iaf. <3

när vi kom hem så la vi oss och kollade på kvarteret skatan en stund, och sen somnade vi. :) idag har vi typ ätit och glott på tv hela dagen. :D skööönt! Tycker om att umgås med biggie och soffie. <3

gick precis från sofie hem till pappa så nu sitter jag här och umgås. (: myspys verkligen!
insåg idag att jag inte har sovit hemma på sex dagar så idag är det verkligen dax!
ska kolla på scrubs och tända ljus och bara mysa! :D

imorgon är det skola igen, och det känns sådäär. :/ vill hellst sova förståss. (:
och imorgon fyller jennyr år oxå. (: wuhuu!

nej, nu blir det att nörda lite bloggar.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0