mysdag på stan

jag kan inte använda  den som kommer efter a i alfaetet på denna dator. det suger ju verkligen så jävla hårt. har handlat massa saker på stan idag. typ lösögonfransar, lösnaglar, läppglans, värmeskyddande spray, mascara, örhängen och en kam. :) sen har vi hyrt film oxå. flyga drake blir det att se. (: världsbäst film. (: men först blir det kvarteret skatan. :) och ja, jag märker att jag skriver b ibland för nu funkar den visst.. men men..

vi åt förresten god mat på saigon oxå. :D och jag ska stanna till söndag. och imorgon ska jag fika med malinf som jag nog inte har träffat sen högstadiet.. :o det ska bli mys..

all kärlek och sånt trams.
skriver mer senare. kommer en hiss/diss senare oxå. :)

puss och kram


Kommentarer
Postat av: S

Hejsan :) Vem är du ?



SV: Hehe visst -.-' <3

2010-01-15 @ 21:19:43
URL: http://thepchomphu.blogg.se/
Postat av: ee

afasi & filthy är bäääst ! ellerhur

2010-01-15 @ 23:00:43
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0