muähähä

med tanke på att jag somnade halv sju imorse, och sen gick upp typ 9, så är jag verkligen supertrött och vill gärna lägga mig och sova. men somnar jag nu kommer jag säkert vakna typ 3 inatt och vara aspigg. psykande! ska duscha oxå, så då blir jag säkert helt pigg av det med, så jag aldrig kommer kunna somna ikväll. fasiken vad trött jag blir på det här alltså. äre jag som är lackarn? troooooooooooort!

måste städa oxå, eftersom jag ska få en ny tv av pappa imorgon så ska vi flytta runt lite grejer här inne så det kommer bli tipptopp. (: me like.

imorgon tror jag att jag ska börja med dagens hiss eller diss.
bara en liten hiss/diss om dagen sådär. (: eller dom dagar jag kommer på något.
såg ju hur det gick med "Dagens".. har inte direkt blivit uppdaterad varje dag. hähä
aja, nu ska jag läsa mer bloggar.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0