lillkompis

Kom nästan precis hem från örebro, där jag gjort två studiebesök med skolan! (:
Var väldigt intressant och roligt. (: wiie.
Sen har jag köpt en småkompis oxå! :D ä n t l i g e n ! älskar den redan! :D <3

har fått en avi oxå. ska hämta ut något paket.. Antar att det är min present till
M*******, men är inte säker. (: spännande, va? ;)

ikväll ska jag hem till världensbästamalin som har spa party. (:
ska bli trevligt.. Måste köpa en ansiktskräm då. :)

IMORGON SKA JAG KLIPPA MIG! lite nervös..
eller ska kolla om det finns klipptid iaf. hoppas kan man ju alltid. (:

nu ska jag kolla när bion går imorgon så vi kan boka och sådär. (:
Blir jag, Sofie, Johanna och kanske Biggie. (: <3 wiie. mina favorit tjejer! :D

aja, hör sen! (: PUSS




en hel hög med småkompisar! fina va?
Jag vill ha allihoppa! :D ska köpa en till
imorgon tror jag. ;) dock kostar dom ju
900 kronor. men det är det värt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0