lalalaaa

jag har ju tjatat i tolv år om att det bor rådjur här omkring. Men igår fick jag även veta att det bor en räv typ 50 meter från mitt hus. Jag kommer aldirg mer gå ut. Så är det med det.

Igår var jag och hälsade på Johanna och Askar efter skolan! <3
Alltid lika trevligt verkligen. Världens sötaste människor! (:

Efter jag hade vart hos dom åkte jag hem till brita och åt mat och kollade på tv. (: Trevligt var det. Sen åkte jag och pappa hem och jag gick till mathilda och philip en snabbis. (: Gav mathilda ett pussel som föreställde henne och mig. (:

idag har jag inte vart i skolan, faktiskt. var så välsignat trött imorse. :/
nu ska jag duscha. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0