jag är en snäll tjej

puh! kom precis hem från stan. stressade runt där i typ en timme, sen åkte jag tillbaka hit igen. (:
träffade först markus inne på ica, som jag inte har träffat på åratal, så det var kul att se hur det var men han nuför tiden. (: sen sprang jag på Gerry från min  klass oxå. och hans flickvän var oxå med. (: så även fast jag känner mig ensamast i världen i den här staden så träffade jag ju några välbekanta annsikten. (:

och jag skulle vilja bo ihop med mig själv. :D jag är så snäll. :o till exempel nu.. Johanna är och jobbar nu, och när hon kommer hem så väntar en subway smörgås på henne. :D det är det godaste man kan äta. :D och efter den ska hon få en subwaykaka som är det nästgodaste man kan äta. :D och efter det ska hon få fruktsallad och chokoladpuddin. :D visst är jag så snäll? helt otroligt. :D

ni får ha överseende med eventuella stavfel och sånt för jag kan inte skriva med dom här naglarna. och b och h är skitsvåra att trycka på för dom är sönder..

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på sune tills johanna kommer hem. (:
hörs sen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0