in da skooool!



sitter i skolan och spelar harpan i väntan på bättre tider och kaffe!
bättre tider vet jag inte när det blir men kaffe blir om 50 minuter.

efter kaffet är det dax för massage. (: och sen är det tack och adjö.
efter skolan ska jag hem och packa ordning lite grejer. (:
Sen blir det till örebro och myspysa en hel del.

Nu blir det att arbeta lite för en gångs skull. ;) hehe.

Och det är för övrigt så brutalt skönt att min praktik är fixad alla fyra veckor. (: PL i treveckor, och det ska bli sååå roligt! :D Dom har det alltid så mysigt inne hos sig. :) wiie. Och en vecka på ekgården där jag var i somras. (: Verkligen toppen.

Nej, som sagt.. Skolarbete var det..
Smell you laaaaaterrrr. (:



någon frågade i min frågestund om jag annvände photoshop.
Här är ett bevis på ungefär hur duktig jag är på ps. så nu vet ni det. 




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0