in da schoool

sitter i skolan och spelar harpan och läser om skolios. är ganska trött.. :(
förtifäm minuter kvar till kaffe. ledsamt. Ska iaf kanske kolla på Hotel rowanda eller hur det nu stavas sen. Hoppas det iaf, för den är kalasbra verkligen. (:

och ingen information hittar jag heller. värdelöst!

efter skolan ska jag skynda hem och äta och duscha och sen drar jag och propp till örebro och klipper oss. (: efter det blir det bio med Johanna. (: sen ska jag hem och umgås med katten, och sen sova. Jag önskar bara att jag inte var så välsignat trött hela tiden. :S

Sofie sitter brevid mig i rullstol. hon har brutit båda benen. :/ Det är ganska synd om henne.. Eller så är det bara "rullstolsburen för en dag"- idag. jag känner mig tveksam. Jag tror på benen alltså.

Nu är det dax att sätta fart så jag får något gjort.
Får se när jag hinner skriva igen. (:
pusss




min snygga pojkvän. (:  <3 puss på han för han är snygg! mums.

Hejdå. nu ska jag längta till kaffet. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0