icke.

hela dagen har vart en pissdag. så jag tänkte att den måste iaf sluta bra. det vill säga med ett varmt skönt bad med massa ljus. tror ni det blev lyckat? icke.
Det första som hände var att duschslangshelvetet snurra iväg, medans jag stog i köket helt ovetandes, och blötte ner allt, och då menar jag ALLT, i hela badrummet. mina kläder, mattan, pappas tvättkorg, spegeln, alla mina ljus och hela toalettstolen. tror ni att jag blev glad? icke. fick damp verkligen. och sen när jag väl sätter mig i badkaret så är vattnet pissljumet. inte så himla cozy. jag vet fan inte ens hur cozy stavas..

(Och ja, pappa. jag har torkat upp varenda vattendroppe! och hängt upp mattan!)

nu sitter jag här med handduk och är upprörd, och sen kommer katten och stryker sig mot mig, och eftersom jag är fuktig och han hårar som fan har jag numera ett ton katthår på mig. tror ni det är mysigt? icke.
är så frustrerad nu verkligen.

är så fruktansvärt ledsen idag och jag hoppas innerligt att det har gått över tills imorgon.
ska lägga mig i soffan och titta på tv med prinskisse som gör allt för att få min uppmärksamhet just nu. till exempel klappar på min arm med sin lena fina lilla tass. han är bra på att lyssna oxå, och det ska han sannerligen få göra nu. min älskade lilla katt <3

ursäkta om jag är emo idag, men jag orkar verkligen inte bry mig. bla bla bla.
puss och kram vettja

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst e det underbart med djur ODH de lyssnar verkligen på en . Jag ska behålla en valp från min rottistik så nu blir det fullt hus, två hundar å en katt!!. Kramizpå dig å hoppas du mår bättre!!

2010-01-28 @ 07:34:48
Postat av: Kicki

...var jag som skrev inlägget ovan...namnet försvann!!

2010-01-28 @ 07:36:24
URL: http://gammtackan .blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0