hjääälp!

tog min underbara hostmedecin för ett tag sen.. Man ska igentligen gå och lägga sig direkt efter att man tagit den eftersom det är något medel i som gör att man typ deckar, och deckar man inte blir man helt beng. haha. Både min doktor och tanten på apoteket när jag köpte den sa "Nu kommer du garanterat att få sova, men du måste lägga dig direkt efter du tagit den!" haha

känner att jag börjar bli lite trött nu, så det är dax att sova faktiskt. (:
kommer sova som en stock fram tills 06.46 imorgon. (: Börjar kvart över åtta och då är det redovisning på en gång tillsammans med soffbby. vi kommer vara grymma såklart. :)

Nej nu m å s t e jag gå och lägga mig. haha.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0