helluuuuuu!

har precis läst alla bloggar som jag inte läst på hela helgen, så det var en del..
är helt trött i ögonen och huvet nu.

ska välja en film, röka och sen gå och lägga mig.
vore skönt att ha håret färdigplattat tills imorgon bitti, men jag orkar inte. ;o
Sofie kommer och hämtar mig runt nio imorgon, och då åker vi till örebro och möter upp våran klass. Ska göra studiebesök på ett dagcenter och ett assistansbolag. Ska faktiskt bli riktigt intressant. (:
Sen imorgon kväll så ska jag, Sofie och Biggie hem till Malin på Spa party. (:
Imorgon kommer bli en bra dag helt enkelt. (:

Nu är det kvällssysslor och sängen som gäller. (:
Ha det så bra allihoppa. (:
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0