heja

får pengar om 8 dagar. det jag har att leva på är en torr smörgås, en burk vitabönor, passerade tomater, en burk tonfisk och nudlar. HEJA!!! ingen jävla ketchup har jag ens. utan ketchup är jag förlorad. jag är förlorad! jag kan lika gärna lägga mig ner och dö om jag inte får ketchup!

Jag älskar att vara en fattig student. HURRA HURRA HURRA!

Nu går jag och lägger mig så jag orkar upp till min välbetalda sysselsättning som är min skola. kan inte csnbidraget höjas med sisådär 100.000 kronor i månaden?

godnatt

Kommentarer
Postat av: Daniel

slå upp ordet "framförhållning" så ska du se att de löser sig ^^

2010-01-11 @ 09:51:44
Postat av: amandaaaa!

jag fick pengar den 20 november? lätt att hålla sextusen i två månader? :o

2010-01-11 @ 15:10:53
URL: http://fisgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0