heeey!

sitter i skolan och nördar lite. (: Har precis ätit korv och mos. gött var det!

första lektionen idag så kollade vi klart på hotell rwanda som vi började kolla på igår. Det är så fruktansvärt bra verkligen! :o Lektionen efter det pysslade vi massor, och det var roligt. :)

Om typ en timme ska vi till Ekgården och ha lite lyft teknik. (: Jag var på lyft teknik i maj genom jobbet, men nu ska vi ju dit med skolan, och lite repetition skadar ju aldrig. (: Ska nog hälsa på lite på min gamla avdelning när jag är där nu. (: Ska ju ha praktik där vecka åtta, så det är ju bra om dom känner igen mig då. (:
Verkligen en skön skoldag har det varit. (: Me like.

När jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen, och sen lägga mig och sova litegrann tror jag. :p är så förskräckligt trött hela tiden.. :p

Nu ska jag leta rätt på Sofie bland alla människor. (:
Puss och kram



Det är den här filmen som jag precis har sett!
Den är fruktansvärt bra, och om ni inte har sett den, så SE DEN!!!
En sann historia om innbördeskriget i rwanda.
En miljon männiksor blev brutalt mördade under kriget.
Damn vad hemsk filmen är. Men ändå sååå bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0