grr boom jaa!

hänger på ebuddy. sånt som coola tjejer gör. väntar på att mitt hår ska torka så jag kan platta det innan jag går och lägger mig, så tar det inte så lång tid imorgon. (:

imorgon slutar jag halv tolv och det ska bli så galet skönt verkligen! :D
Hoppas på att mina pengar från csn har kommit då så jag kan åka till örebor och mysa med min skitkorv. (: <3 ska tvinga henne att sola med mig, även om hon vägrar. och tvinga henne att äta kinamat med mig. (: wuhu.

idag fick jag reda på en väldigt väldigt väldigt väldigt bra sak! (:
det är så att en människa i min närhet fick bröstcancer för ungefär en månad sen. Och hon opererades några dagar innan jul. och idag fick vi reda på att tumören är godartad och att strålbehandling inte behövs. LYCKA! 

Cancer kan förövrigt dra åt helvet iaf. HATAHATAHATA!!!! cpcpcpcpcpcpsjukdom.
Lackar så hårt verkligen!

Nu blev jag upprörd för cancerjäveln oxå. fasiken.
Ska gå och äta en smörgås tror jag.
Annars tycker jag om Lars Winnerbäck oxå.
Han är någon slags musiker.

HEJDÅ SA JAG!

Kommentarer
Postat av: ida

åååh, cancer är så hemskt.. vad bra att hon bli bättre! :)

2010-01-14 @ 22:36:23
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: Rebecca

skönt, jag är ledig imorgon haha ännu skönare ^^,

2010-01-14 @ 22:51:09
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0