Dagens

Humör: glad och sådär. :)
Plus: friskhet! :D
Minus: Det är ganska kallt ute..  
Kläder: inget just nu. ;o ett badlakan bara.
Frisyr: nyduschat!
Planer: sova typ. :D
Drog: vatten!
Måste: inget alls. (:
Saknad: pass
Önskan: att det är sommar imorgon!
Ser fram emot: helgen. (:
Person: Sofie
Parfym: Paris hilton - cancan
Älskling: Lars Winnerbäck
Film: ingen alls faktiskt.
Mat: KEBAAAAAB!
Läxor: det hoppas jag inte. ;o  
Kram: ingen tror jag. ;o  
Puss: ingenpingen
Låt: finns en miljon olika. (:
Skolämnen: drama, skapande och teckenspråk. (:
Tråkigaste: vet inte. (:
Roligaste: Alla skrattattacker i skolan. :p
Sms: orkar inte kolla och minns inte.. :p
Telefonsamtal: min praktikplats som är helt klar nu! wuhu  
Skratt: Alla tillsammans med Sofie idag. :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: tackar, lr jag vet inte rikigt va jag ska svara. Men vet att det finns en massa andra tjejer som inte vågar säga något. Jag gör ju det först nu.

2010-01-14 @ 23:21:19
URL: http://excellentlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0