yooo!

ska dra hem till mig och sova nu. är tjockt trött asså. ska ju faktiskt upp sex imorgon. som varje dag den här veckan.. ska bli skönt med helg snart. ;) mys och sådär blir det då.. wiho.

hade tjugiåtta grader i sovrummet inatt. helt insane. ;o ändå hade jag inte maxat elementet.. fett galet alltså. :D men det var faktiskt skööönt med värme! :D nästan 60 graders skillnad från sovrummet och ute imorse. haha.

har fått remiss till lungblablabla oxå. på måndag ska jag till farbror doktorn och kolla vad som är fel med mina lungor. hoppas att dom kan göra något vettja. (: vore väldigt skönt.

nej, hem och sova var det..
byeeeeeeee

Funderar på att hoppa framför tåget..
eller nej juste det går ju inga!

Kommentarer
Postat av: edit

HAHA!!! den med tåget var klockers!! :D MOHAHAHA!!! <3

2010-03-02 @ 17:21:58
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0