yiiiha

sitter hemma hos mamma och kollar på os. Ska snart gå hem och hämta lite grejer, sen hem till pappa och sova där. tror att han är sjukt trött på att ha mig springandes där, men han får stå ut! sov hos honom i söndags oxå, men igår sov jag hemma. det kändes inge vidare.. gick inte så bra faktiskt. så papps får stå ut med mig..

imorgon ska jag åka till åsby med praktiken. tydligen någon blomaffär eller något. haha. killen med koll är jag. eller tjej.. fast utan koll. men det blir säkert trevligt. (:
tog kort idag till mitt visum som jag behöver till rysslandsresan. blev inte så snygg på kortet i ärlighetens namm. ;) pass, legitimation, körkort och sånt blir alltid så jäkla fult. ;)

nej, nu har jag inte tid med det här längre.
vet att jag har vart en grymt underhållande bloggare den senaste tiden. ;)
n o t


men whatever. pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0