kissen

det här är ett inlägg som bara handlar om min katt. så är du inte intresserad av min fina kisse behöver du inte läsa mer :D fast egentligen vill jag bara visa bilder på ungefär 100 snorksätt som han har sovit på inom typ en kvart. han korvar runt överallt. helt galet. men han är fin.. min kära lilla ponny. han är så fin. men kära lilla häst. han säger ingenting. min kära lilla ponny. men han är den jag gillar mest.. tralalaaa.. iaf, här kommer ställningar som han lyckades med under typ en sekund, ungefär. eller iaf en timme. craaaaaazy... så hiiiimla gölligt iaaaf.


tjoooooockiiiiis ;)




min lilla räka <3









alla bilder är tagna idag.. med olika kamror och vid olika tillfällen.
det är bara en bråkdel av alla sovställningar han har haft idag.
han vägrar gå ut när det är snö, så han sover hela dagarna.

han sover på roliga sätt. det är kul att titta på honom. (:
jag blir fnissig och varm i hjärtat när jag ser hur han snorkar runt överallt. :)
nu biter han mig i foten, så han ska dö. (:

inatt ska vi sova ihop, kissen och jag,. (: <3
han är en väldigt bra lyssnar oxå. och han har en mysig pälsmage som är tjock.
mwihihihiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0