trött och sådär.

ouff vad trött jag är alltså. :p Direkt efter skolan så gick jag hem till Sofie och skottade MASSOR med snö och borstade av typ en miljon kilo snö från hennes bil. Visst är jag världens bästa vän? i gengäld ska sofie bjuda mig på spaghetti och köttfärsås imorgon efter skolan! :D Muuums! min favoritmat ju! :)

Men efter skottningen skjutsade sofie hem mig till pappa och där blev jag bjuden på mat...... SPAGHETTI OCH KÖTTFÄRSÅS!!! wuhuu. mumsfillibabba verkligen. :)

Nu sitter jag hemma hos storebror <3 han ligger i soffan och är jättesjuk, så jag kom hit och lämnade lite mat till honom. :) Visst är jag världens bästa lillesyster? ;) (igentligen gick jag hit för att få kolla på lyckohjulet klockan sju! Innan gick det på trean, men nu har det bytit kanal till åttan, och den har inte jag.) hähä.

imorgon i skolan ska vi åka på en rättegång och se hur det går till.. Har vart på rättegång två gånger innan, men denna gång är det narkotika det handlar om. och det har jag aldrig sett. :) ska bli intressant. :)

Sitter på Linus msn nu, för att jag inte orkar logga ut.. och Viktor, min mammas sambos son, skrev nyss:
"en irl polare från frövi sa massa skit om mig.. när jag lirade med ett guild i slutet av Tbc.. Haha."
Snacka om att man är sjukligt jävla nörd om man använder ordet "irlpolare". Lixom vafaaan! :D haha. man blir så sjukt mongolid om man spelar wow. det är en sak som är säkert..

nu ska vi se på scrubs i väntan på lyckohjulet. :)
puss



förövrigt har jag aldrig vart med om något jobbigare än att skotta snö!
hahah. Jag och sofie höll verkligen på att D Ö ! Pax att aldrig flytta till
hus! Då måste man ju skotta varje vinter. Helt galet verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0