presenter och kaffe

sitter i skolan. slutar halv tolv idag.. då ska jag hem till pappa och dricka kaffe och ge honom några hemmagjorda presenter. :D dom ser ut som skit men efersom jag har gjort dom så måste han bli glad. det är det bästa med att ge saker till sina föräldrar! :D haha. Sofie har oxå gjort två presenter till honom. :D Det värsta för sofie är att pappa behöver inte bli glad för hennes presenter. men det kommer han nog bli ändå. :)

ikväll ska jag på krogen och roa mig. (: Ska först kolla på när massa folk bowlar. inte riktigt min grej med bowling faktiskt.. haha. så jag blir mest åskådare.

har precis bestället mjukisar och en tröja som kommer bli kalasfina. yes sir.

nu är det dax att skolarbeta. :) puss och kram


här är en bild på när en av pappas presenter var halvklar. ;) fin va?


här är skaparna bakom dom otroliga presenterna. så duktiga vi är! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0