happ

damn vilken dag det har vart alltså.. :o vid lunch åkte vi in till tingsrätten och såg på en rättegång. var typ våld mot tjänsteman det handlade om.. Fick ennu ett bevis på att badboys är snygga, men töntiga. ;) haha. Rättegången skulle ha hållt på ungefär 2 timmar, men höll på i fyra timmar! gaah! var så trött, hungrig och grinig när vi äntligen fick åka hem.

kom hem till Sofie vid sex ungefär.. (: Då glodde vi på tv en stund, och sen kom hennes supersöta kusin Ellinor. (: sofie färgade håret på henne och sådär. :) Sen lagade jag och soff spaghetti och köttfärssås. (: smaskens.

Kollar på Lie to me nu. (: Är helt lycklig att det har börjat igen. för jag ba älksar det! :D wihooo. Han är så cool den där Cal. :)

Imorgon ska jag, Linus och Sofie göra högskoleprovet. haha. kan ju bli intressant att se hur smart man är. ;) har inte så höga förväntingar på mig själv faktiskt.. höhö.

men puss vettja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0