donk!

donk donk donk donk donk.
varför kan jag inte vara trött? varför kan jag inte soooova? donkdonkdonk.
vill vara pigg första dagen på min praktikt. inte sådär tröttfånigförvirradskit.
ska tvångsova nu. kanske titta lite på henrik först<3
skönt att börja halv 10 imorgon iaf..

är dönervös inför praktiken. och jag hatar att jag känner så!
jag vet ju att det kommer gå bra!
Ska ju vara i världens härligaste klass! det kommer bli toppen!

nu ska jag ringa till pappa som ändå bara kommer skälla för att jag inte sover.
hejdå vettja

Kommentarer
Postat av: Linnea h

Hej. Vad gulligt av dig att du tycker vi är världens härligaste klass:) Du är en toppentjej som har kommit till våran klass:)

2010-02-08 @ 12:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0