700

det här är förövrigt mitt 700de inlägg i den här bloggen. (:

idag på praktiken så har vi läst teatermanus, kollat på film, dansat afrikansk dans och vart och shoppat på marieberg. :) Jag tror nog att jag har världens roligaste praktik. ;)

nu tänkte jag försöka sova. Gissa om det kommer gå bra?
nej just precis. jaghatardethär

jag vill gifta mig med mannen som uppfann alvedon. och med mannen som uppfann cocacola oxå. dom är männen i mitt liv. utan dom skulle jag inte fungera. tacktacktack.

grattis Sarre som har fått jobb!! wihooo! Det trodde vi vell aldrig? ;)
Du är bäst satmara<333333

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fan var du med calle på marieberg? träffade o snackade en stund med han, men inte såg jag dig...

typiskt :(

2010-02-10 @ 06:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0