<3

it's me and k'naan. me like yes!

nåväl. börjar bli färdig nu, äntligen. ska bara fluffa håret lite.
sen ska bigmama hjälpa mig med mina lösögonfransar sen oxå. wuhu.
kommer ju bli värsta kissen med dom! ;D haha.

insåg att jag bara ätit en smörgås idag, så jag kommer bli pruttfull ungefär.
Jag menar, vem är den där Måtta, och varför skulle jag vilja dricka med honom? ;)
nej men.. får vell köpa med mig en gorby hem till biggie eller något.

Idag var det begravning för Robin oxå.. Hoppas och tror att det var väldigt vackert i kyrkan idag. Kan tro att det var väldigt mycket folk oxå. Vila i frid Robin <3

nej, nu ska jag packa ner lite grejer.
Hörs imorrrrgon. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0