två och en halv man på tv också.

babyD kom hit med en grillad kyckling. jag slängde ihop en potatisgratäng.
gott vare sannerligen. sen blev det kaffe och pepparkakor. nu är jag dömätt!
sen kom papz hit med en ny dvdspelar till mig. och min gamla smörgåsgrill.
och faster hade lagar köttfärsås till mig. muuuums och massa kakor. eheheh.
haha. kan folk sluta göda mig? dör ju! :D haha.

det verkar som att biggan är något slags kär. löjligt.. eheheheh



"Årets nobelpris i fysiologi eller medicin borde naturligtvis ha gått till
Fredrik Reinfeldt för hans upptäckt att inga sjukdomar varar längre än
ett år - en upptäckt som saknar motstycke i medicinens historia."

- Gunnar Nordenstam, Läkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0